AANKONDIGING | 19-11-2019

Goed gekleed aan het werk!

Doe inspiratie op bij Company2Wear

Het dragen van bedrijfskleding heeft grote voordelen. Het zorgt voor veiligheid en bescherming, uniformiteit op de werkvloer, naamsbekendheid en professionaliteit. Company2Wear is al 15 jaar bedrijfskledingspecialist in alle sectoren. Op 19 november kun je met eigen ogen zien wat er mogelijk is op het gebied van bedrijfskleding.
De afgelopen jaren heeft Company2Wear een sterke groei doorgemaakt. Dat is te danken aan hoge kwaliteit en uitstekende service, aldus Melody Peet, medewerker marketing & communicatie. In 2016 is het bedrijf verhuisd van de locatie aan de A44 naar het huidige onderkomen. Dat is bijna drie keer zo groot en al volledig in gebruik. Op de eerste etage is een prachtige showroom, op de begane grond een eigen productieafdeling.
Modeshow
Tijdens de bijeenkomst kun je kennismaken met alle facetten van Company2Wear. Laat je verrassen door een onthullende modeshow, laat je informeren door medewerkers van Company2Wear en diverse leveranciers van bedrijfskleding en neem een kijkje in de productieruimte waar de machines draaien. Uiteraard kun je ook lekker netwerken onder het genot van een hapje en een drankje, verzorgd door Van der Hulst Catering.
Zolderkamer
De geschiedenis van Company2Wear leest als een jongensboek. 15 jaar geleden zijn Casper Vaes, Arnoud Bosveld en Rob van der Heiden het bedrijf begonnen op een zolderkamer. Het uitgangspunt was vanaf het begin duidelijk: kwaliteit leveren en klanten zo goed mogelijk ter wille zijn. Met een persoonlijke aanpak en een deugdelijk advies om werkgevers zo goed mogelijk te ontzorgen op kledinggebied.

Showroom
Met elkaar hebben ze het bedrijf uitgebouwd en Company2Wear wist klanten in diverse branches voor zich te winnen, zoals de horeca, de bouw, de logistiek en de beveiliging. De zolderkamer werd verruild voor een bedrijfsunit aan de Hub van Doorneweg. En drie jaar geleden verhuisde het bedrijf naar de huidige locatie. Met boven een mooie showroom en beneden de productieruimte.

Concurrenten te slim af
Talloze bedrijven en organisaties vertrouwen op de kwaliteit van Company2Wear. Installatiebedrijf Unica en het Rode Kruis, maar ook de gemeente Teylingen en ONDB-lid That’s Lease. Het Rode Kruis is ook aanwezig bij de ONDB-avond. “Het geeft een geweldige kik als we een opdracht binnenhalen en onze grootste concurrent te slim af zijn”, zegt Melody.

Borduren & bedrukken
Aan de Madame Curiestraat heeft Company2Wear een eigen productieruimte. Hier wordt de kleding voorzien van de logo’s van de klant. Dit kan door middel van een transferdruk of door een borduurlogo. “Afhankelijk van de kleding en de wens van de klant wordt er een keuze gemaakt”, zegt Melody. Voor het zogeheten transferlogo staan er drie transferpersen. Het borduren gebeurt op een computergestuurde borduurmachine. Het logo wordt ingelezen en de machine doet de rest.

Perfect passende kleding
Passende kleding is van groot belang voor een professionele uitstraling en daarom biedt Company2Wear een gratis passervice aan. Op locatie nemen zij de maten op van de medewerkers en de gegevens gaan in het Kleding Management Systeem (een online registratie- en bestelsysteem). Voor het innemen van een taille of het verlengen van een broek hebben ze een coupeuse in dienst. Melody: “We ontzorgen de klant”.

Bedrijfsprocessen optimaliseren
Company2Wear is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Anno 2019 werken er 20 vaste medewerkers. Dit jaar is Marco Melis als vierde directielid aangetreden om de bedrijfsprocessen te optimaliseren. Daar was door de groei extra aandacht voor nodig. Het bedrijf investeert onder meer in ict en als alles naar wens gaat, komt begin 2020 de nieuw webshop online.

Parkeren
Er is voldoende parkeergelegenheid bij de omliggende bedrijven van Company2Wear.

Van de voorzitter

Hans Zwetsloot
STOL architecten bv
(0252) 21 69 62

Wij zouden jullie graag niet meer willen “missen” . . . .


Beste Lezer,

Gewoon even een “spontaan feestje” organiseren brengt in de regel best nog wel eens onverwachte  “problemen” met zich mee. Op zich wel logisch, maar een dergelijk fenomeen begint zich inmiddels zelfs bij onze “regulier georganiseerde ONDB-events” enigszins te manifesteren . . . .
Stel: Je heet Merthe, je wordt zestien jaar, je woont in Haren (Groningen) en je denkt via Facebook een leuk, besloten verjaardagsfeestje voor zo’n 78 vriendinnen te organiseren, maar je uitnodiging staat per ongeluk op “openbaar”. Dan kan het zomaar ineens gebeuren dat er zo’n 20.000 man op je feestje afkomt en dat de happening uiteindelijk toch een behoorlijk beetje uit de klauwen loopt. Want ja, dan zijn het bier en de bitterballen wel heel erg snel op . . . .   

Stel: Je heet Ron en je verzint met een paar vrienden een groot “uitzwaai-feest” op het strand van Wijk aan Zee om op ludieke wijze gezamenlijk afscheid te kunnen nemen van de Britten: “Brexit aan Zee”. Dan doe je dat uiteraard op 31 oktober, de geplande dag van de Brexit. Maar dan blijken ze in het Britse parlement ineens zo over elkaar heen te vallen over “óf”, “hoe” en “wanneer” ze dan uiteindelijk “wel” of “niet” uit de EU willen, dat 31 oktober alweer al lang voorbij is, terwijl er nog steeds niets uit te zwaaien viel. En ja, dan blijf je ineens zitten met al dat bier en die bitterballen . . .

Stel: Je heet Bernhard jr. en het lukt je, na lang onderhandelen, eindelijk om voor de komende drie jaar elk jaar één weekendje Max Verstappen en consorten op een verdomd smal, maar legendarisch reepje asfalt in Zandvoort te kunnen laten racen. Je verkoopt vrijwel alle kaarten voor die geplande “optocht” al direct in de voorverkoop en met dat opgehaalde geld denk je eindelijk aan de echte voorbereidingen van het F1-festijn te kunnen starten. En dan komen er ineens allemaal “hobbels op je circuit”, zoals stikstof en duinvlinders, en blijk je daarbij zelfs óók het seksleven van de rugstreeppad en van de zandhagedis nog te dreigen te verstoren. Dus of we (ja, ook ik heb zo’n kaartje) daar straks in mei ons bier en onze bitterballen nog wel gaan krijgen . . . . ?

Stel: Je heet Casper en je bent projectleider van de Activiteitencommissie van het ONDB. Je organiseert het Oktoberfest in Cheers! en je weet dat er voor die avond zo’n 90 aanmeldingen zijn. Mensen, die zich allemaal via het reguliere aanmeldingsprotocol hebben aangemeld en die daar als het goed is ook allemaal een bevestigingsmail van in hun mailbox gehad zouden moeten hebben. En dan blijken er die avond ineens bijna 20 “no-shows” te zijn. Dus op die, op zich verder heel gezellige ONDB-avond, hebben we het bestelde bier en de bestelde bitterballen dus helaas niet helemaal op gekregen . . . . .    

Sommige van de bovenstaande voorbeelden hebben te maken met de uit de hand gelopen gevolgen van een persoonlijke fout (Merthe), met onvoorziene, buiten eigen invloedssfeer liggende, omstandigheden (Ron) of gewoon met publieke weerstand (Bernhard jr.). Maar in het geval Casper zouden we het met zijn allen als ONDB wel in de hand gehad moeten hebben, maar dan wel met de “hulp” van de betreffende eigen leden . . . .

Dus kóm gewoon naar het event als je je daar via het systeem voor aangemeld hebt, want daar rekenen we dan immers op. Of meld je na een eerdere aanmelding alsnog tijdig af (dat kan gewoon nog tot de dag ervoor). En mocht er dan toch op het allerlaatste moment onverhoopt nog iets onverwachts tussen gekomen zijn, is dat op zich ook nog niet erg, maar bel dan even met de betreffende projectleider. Zijn/haar naam en telefoonnummer staan immers gewoon onder aan de betreffende uitnodiging . . . .

Dus laten we vanaf nu met gezamenlijke inzet de “no-show-trend”, die zich langzaamaan steeds meer begint te manifesteren, voorgoed doorbreken. Doe dat voor jezelf, maar doe het vooral ook voor ons. Want wij doen het uiteindelijk ook allemaal voor jullie . . . .

Hans Zwetsloot
(voorzitter ONDB)